3.1.2012

Hoppas att ni hade en riktigt fin nyårsafton och att det nya året fått en skön start! Här firades det med huset fullt av vänner och vi hade det riktigt roligt. Nyårsdagen bestod av sovmorgon, lunch hos svärmor där Luleborna var på besök och sedan gudstjänst på kvällen. Sen hade vi bjudit in Martin och Soffi på sen smörgåstårtsrestätarafton. Typ. I går var det jobb som gällde och på kvällen var vi bortbjudna till några vänner.
.
Dessvärre känner jag att jag börjar bli lite krasslig igen, halsen känns lite grötig och i går hade jag sån värk i kroppen när jag kom hem att jag fick ringa gubben och be honom köpa värktabletter på hemvägen. Jag hoppas innerligt att det inte är ännu en förkylning på g, jag har knappt sluppit den förra! Jag brukar bli förkyld ungefär en eller två gånger i året men det senaste halvåret har det knappt hunnit bli bättre innan jag igen blivit sjuk. Krax, krax.
.
Nu borde jag ta mig ut och åtminstone göra ett halvhjärtat försök att få undan lite snö, även om det hela tiden virvlar ner mera. Sen är det kvällsskifte för min del i kväll, en jobbarkompis ville byta för hon behövde vara ledig i kväll och på så vis slipper jag min lördagskväll. Så - lika bra jag söker mig ut nu om jag ska hinna göra något åt gårdsplanen. Vi hörs!

Kommentarer
Anonym

Hejsan!



Vet inte riktigt hur jag ska få fram det här...Men jag har läst din blogg sporadiskt under flera år. Ibland mår du inte så bra, lite deprimerad, sömnproblem osv. Nu kan jag inte låta bli att fråga om de testat dina sköldkörtel värden? Kanske en dum fråga eftersom du studerar till barnmorska, men ändå. Tänkte om det skulle kunna bero på en sån liten grej... Man kan ha sköldkörtelvärden inom de normala gränsvärden, men att man ändå har för höga/låga värden för att man själv ska må bra.

Hoppas att du inte blir ledsen för att jag "blandar mig i", men jag känner att jag måste fråga dig eftersom dina symptom ibland påminner om en väninnas, som har underfunktion i sköldkörteln. Önskar dej allt gott!

2012-01-03 @ 20:54:19

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort