Aaahh...

Jag känner mig som en ny människa. Efter en otroligt otroligt god festmiddag a´la David (jag kunde knappt sluta jämra mig över hur gott det var) så kröp vi under tjockfilten i soffan och såg på två Beck-filmer. I morse tog jag sovmorgon till tio och just nu känns livet på topp.
.
I dag ringde jag till min praktikplats och jag ska alltså komma dit klockan sju på måndagmorgon. Jag har fått fixat sommarjobb, (hoppas mina ledighetsönskningar också går igenom), EA kom tillbaka från handledaren med ännu några kommentarer om vad som bör justeras (det tar aldrig slut...), igår hade vi info om UA, som det blir att köra igång med så fort som möjligt för att det ska bli klart redan i vår och jag har kvar en hemtent som jag också borde få undan, gärna redan i går... Trots att det alltså kvarstår en hel massa på min "att göra" lista vad gäller skolarbeten så känns allt ändå riktigt bra och det är för tillfället en "allt ordnar sig" känsla som dominerar.
.
Nu ska jag gripa tag i kvasten och sopa rent här i hörnen. Eller så pass moderniserad är jag nog att jag använder mig av den dammsugare, men ni fattar pointen. Har dock en vovve som hänger mig i hälarna och gnäller, det är något löp på gång vad det verkar. Borde man försöka få en kull med valpar till våren? Frågan är om tid och ork finns, men visst vore det roligt. Förhoppningen vore ju att hon skulle få en tikvalp så att vi kunde behålla den. Sen är de ju så underbart underbart söta, så ens hjärta bara smälter. Jag har inte sett Fritjof, eller Nemo som han heter nuförtiden, sen i somras, men jag är övertygad om att han har det bra. :)
.
Nå, det var ännu en kringelkrok, nu städa! Ha en bra dag!
.
.
.

Kommentarer
Mela

haha, absolut ;) om jag minns hur jag gör!

2012-01-26 @ 21:48:45
Hemsida/blogg: http://melano.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort