I går, i dag, i morgon...

I går var vi och handlade, sedan åkte vi till mina parentesers i Kållby och tillbringade resten av kvällen där. Programmet bestod av vitchokladostkakebakning, knackkorv- och äggätning, barnbusande och utklassning av andra i Trivial Pursuit. ;) Sent om sider kom vi oss hem och jag var ju bara tvungen att se slutet av den där Beckfilmen som jag somnade till kvällen innan.
.
I dag är det kallt, som de senaste dagarna. Tanken var en promenad, för det har blivit allt för skralt av den varan den här veckan, men i.o.m. att mina vinterbyxor på något märkligt sätt har krymt i lådan under flytten hit så känns det lite motigt att söka sig ut, även om det ser ut att bli vackert. Vi får så lov att ta och göra en smarrig frukost först så får vi se vad vi gör sen. Andra planer finns inte på agendan för tillfället utan tanken är att ta det lugnt och vila inför morgondagens "pärs".
.
I morgon är det nämligen så att jag för det första ska bli moster till två underbaringar och redan det är ju spännande så det skulle räcka till och bli över. Dock så stannar det ju inte där, utan det är ju även min första dag på nya praktikplatsen och för mig som (i milda ordalag) inte är direkt överförtjust i det här att komma till nya ställen med en massa nya människor som man inte känner så är känslan just nu inte direkt "jippii". Nå, jag antar att det känns bättre redan i morgon eftermiddag.
.
Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort