Oliwer och Oscar

har i dag blivit två stickade overaller rikare. :) Eftersom jag var övertid i går fick jag sluta lite tidigare i dag och då gubben och jag samåker och han kör så trotsade jag kylan och gick in till centrum efter avslutat skifte. Gick en lång stund på Anttila och ögonshoppade innan jag kom på att jag ju hade två färska systersöner att köpa nåt åt. Tänkt och gjort så började jag se mig omkring både på Anttila, Lindex, Seppälä och Kappahl. På det sistnämnda stället så hittade jag alldeles underbara stickade overaller av Kappahls "Newbies" märke. Jag kunde ha ätit upp dem för de var så söta, men behärskade mig och ringde i stället syster E och funderade om vi skulle köpa tillsammans. Väl vid kassan frågade expediten om jag har tvillingar och jag tror bestämt att jag sken som en stolt tupp (skiner dom?) när jag fick säga att min syster fick tvillingar i går.
.
I morgon har jag kvällsskifte, så jag tror det blir BB-besök först på torsdag, även om jag mer än gärna skulle rusa dit redan nu. Behärskning, tror jag det kallas, det där som jag inte är något vidare slängd på. Nu ska jag betala en tjock bunt med räkningar och njuta av att se mina surt förvärvade slantar susa iväg från kontot så det bara ryker om det. Hoppas ni har trevligare kvällssysselsättning för er.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort