Sorry

Jag är ledsen för min usla uppdatering här. Det beror på att jag är in i den mest intensiva slutspurten med skolan för tillfället. Har tre skoldagar kvar, må-ons inkommande vecka. På onsdag har vi dessutom vår BAUTAtent där vi ska kunna typ allt. Det kan jag förstås inte så nu sitter jag med näsan i en massa barnmorskeböcker och försöker febrilt få hjärnan att ta in och behålla allt jag läser. Inte det lättaste om ni frågar mig. Dessutom håller vi på med slutspurten vad gäller EA också. Jag borde svepa ihop ett abstrakt på svenska och ett på engelska, men det finns bara inte tid för det just nu. Sen ska det än en gång in till handledaren för godkännande innan det är dags att sända det till språkgranskaren. Full rulle alltså.
.
Jag har dessutom försökt hinna med lite annat liv också mellan varven, främst i form av motionerande och det har blivit en och annan timme längs vägarna den här veckan. Väntar bara på att småningom börja se nåt resultat av det också.
.
Hemmet har i sanning inte fått den mest omhuldande omvårdnaden den senaste veckan, vilket visar sig i form av dammtussar och smulor här och där, så ifall nån mot förmodan sticker sig in på visit här den närmaste tiden ska ni inte förvänta er något prydligt och välstädat hus. Det oaktat är ni så välkomna hit i röran!
.
Nu ska jag ta en sväng via duschen och sedan plugga lite till innan det är dags att bege sig iväg för att rösta i kvällens presidentval. Jag är nästan säker på hur jag ska rösta, men bara nästan. Jag får väl så lov att bestämma mig i sista minuten, men det är ju just likt mig. Hoppas att ni har haft en skön vecka och att nästa vecka blir ännu bättre, jag lovar att uppdatera i mån av möjlighet.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort