20.7.12

Vi blev bjudna på en alldeles fantastisk middag i går, vet inte hur man nånsin ska kunna bjuda tillbaka, såna läckerheter som vi blev bjudna på är inget vi trollar fram i en handvändning här hos oss inte. :) Vi hade alla semester så det blev i senaste laget innan vi var hemma igen, vilket innebar en sovmorgon för oss i dag, vilket i sin tur innebär mindre tid att sätta på terassbygget. Förhoppningsvis är min lilla gubbesnubbe jätteduktig hela kvällen medan jag är ute i skärgården och njuter. Det låter väl inte mera än rättvist, eller? 
 
Har en rabarberpaj i ugnen, hoppas den hinner svalna någorlunda innan det är dags att sticka iväg. Sen hoppas jag att solen orkar hålla sig framme hela kvällen också, det är ingen luftvärme så om inte solen lyser så sitter vi nog och fryser. (märkte ni rimmet, jag är otroligt begåvad... ;) )
 
Nu ska jag packa ner lite badkläder och annat smått och gott, hoppas att ni också får en riktigt trevlig kväll, det tänker jag ha! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort