Fredag

och jag förbereder mig mentalt för en helg med vaknätter. Har hunnit jobba två kvällar efter ledigheten och det har nog gått helt bra, inte utan att man är lite yr mellan varven och undrar om man kommit ihåg allt, men jag tror inte jag glömt något väsentligt i alla fall. :)
 
I dag har jag tänkt att jag ska orka städa, känner redan hur motivationen tryter, men ska försöka hitta den igen någonstans. Sen ska jag kanske skruva lite på våran terass, om jag kommer mig så långt innan gubben är hemma. Sen var det ju de där arma otvättade fönstren... 
 
Har i övrigt inte mycket att komma med så jag ska leta fram en omotiverad bild att bjuda på.
 

Kommentarer
Anonym

Teahs kommentar om bilden: "Ååh, he e jo Fritzof! *fnitter fnitter* Å atee e jo så snygg!" Å he va mena åt Daddi...hahhaha, men ho visst int na vem a va tå ja fråga. / Mia

Svar: Haha! Voi odi Teah! Veit int om ja kan seij i åt D. na, ha kan ju tro at a e na... ;)
Marika

2012-07-30 @ 09:18:07

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort