Hmmm

Senast i natt satt jag och "skröt" över hur bra jag brukar sova mellan två vaknätter. Och det brukar jag faktiskt, utan större problem kan jag nog sova till fyratiden, vilket jag tycker behövs om man ska orka den andra natten också. I dag tyckte dock tydligen stolpskottet min käre make att det var färdigt sovit vid halv två. Han skulle iväg på tältövernattning med ett gäng andra killar, gubbar, snubbar eller vad de nu ska kallas i den där konstiga åldern mellan 22 och 30. Han slamrade med dörrar, satte på taklampan i sovrummet och sökte än efter det ena och än efter det andra. Saker som jag inte för mitt liv skulle röra,  men som jag naturligtvis måste veta var finns. Vad är det med män och att hitta saker, saknar de nån hitta-saker-kromosom?
 
Nå, jag blev så irriterad så min vaksömn blev förstörd, men det är ju ändå varmt och relativt vackert ute så jag får väl göra det bästa av situationen. Hoppas ni fått en skön sovmorgon i alla fall! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort