Semester

Jag har inlett min "semester" (eller obetald ledighet vore ett mera korrekt uttryck, men det klingar inte lika vackert... ;) ) och ska inte i jobb förrän den 25:e. Har en massa planer, men vi får se hur mycket av dessa planer som i slutändan blir av. Förhoppningsvis blir alla grävarbeten på utsidan klara nu under måndagen och tisdagen. På onsdag drar vi i väg till Sverige och så kommer vi hem på måndag veckan därpå. Resten av den veckan har vi sen tänkt ägna åt vårt terassbygge, men det beror ju förstås på vädret och om allt grävande hinner bli klart innan vår resa. 
 
Hur som helst så är jag ledig och gubben min likaså och även om det gäller att hålla hårt i varje slant de kommande veckorna eftersom det blir lite knapert med nån lön för nån av oss under den här tiden så ska vi ändå försöka njuta av den här tiden så mycket som möjligt. Jag jobbade ända till i går och så fort jag avklarat min arbetsdag och steg utanför sjukhusets dörr så tyckte solen och värmen att det fick räcka så nu står regn och kyla på schemat för ett par dagar framöver. Jag antar att det vackra vädret kommer tillbaka ungefär där vid två tiden den 25:e, lagom tills jag börjar jobba igen... ;)
 
Ha det så skönt, hoppas att också ni är lediga! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort