Slutspurten

Från och med i dag är det dags för slutspurten innan semestern. Har haft två sköna lediga dagar efter helgens vaknätter och i går fick jag i sanning sol så det räcker för en stund. Nu återstår fyra arbetsskiften och sedan är det dags för 2,5 veckor "semester". Visserligen så obetald semester som det bara går att få, men ledigt i vilket fall som helst. 
 
Jag tycker att jag för övrigt har hunnit med en hel del ledigt redan den här sommaren, jag hoppas att det fortsätter att kännas på samma sätt hela sommaren igenom för då kommer jag nog att orka med den tuffa hösten som väntar. 
 
Nu ska jag om några timmar börja ställa mig iväg till kvällsskiftet, men innan dess borde jag bege mig ut i garaget och försöka hitta mina betyg från Yrkes. Det kan hända att det inte är den lättaste uppgiften, men jag har inget val. Håhhå. Härligt väder i dag med. Det är ljuvligt med sommar! Man borde sitta ute i stället för att gräva i garagelådorna. ;) Ha en skön dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort