Underbart

med sommar och värme, världens finaste vänner och två dagar kvar till semestern. Även om väderprognoserna visar regn, regn och åter regn efter att jag inleder min semester på söndag så låtsas vi inte om det, eller hur? 
 
Hade H&M hit på kvällskaffe i går och vi planerade lite för nästa veckas resa och sen spelade vi Mölkky i kvällssolen innan vi tog en cykeltur. Vad det är härligt med sommar! Jag önskar att jag kunde trycka på pausknappen, eller i alla fall få tiden att gå vääldigt vääldigt långsamt just nu. Jag vet att det är höst i ett huj och hela den härliga sommaren är förbi. 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort