Min första lediga dag

på sommarlovet. Den ska tillbringas med en massa ärenden från början av morgonen, sen är det frissabesök i ett par timmar och efter det ska det dressas up och sedan är det dags för bröllop. Min lilla lilla lillebror ska gifta sig och jag som börjar bli till åren kommen blir alldeles rörd bara vid tanken. Vilket inte är nåt vidare då jag lovat att vara toastmaster tillsammans med svägerskan Mia. Får försöka behärska mig, kan ju inte stå där framme och böla varje gång jag ska säga nåt.
.
Har som sagt en del att ordna innan halv ett så nu ska jag dra vidare. Vi ses!
.
.
Här är de lyckliga tu... :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort