Söndag

Vi hade en riktigt härlig dag i går. Efter att ha sovit klockan runt och vaknat vid halv tolv så kunde vi bara konstatera att vädret var alldeles för vackert för att slösa bort. Eftersom den senaste tidens dränerande inneburit att gubben inte alls hunnit med båtrenoverandet så har vi ännu ingen sjöduglig båt, men det löste sig när gubbens bror D lånade oss sin skuta. Vi tuffade i väg på böljan den blå, gubben satt på taket och styrde med fötterna och jag satt där bak i solen och löste korsord tillsammans med Kira. Vi hann besöka både L&S och H&K. Kvällen avslutades med härligt bastubad och dopp i böljan den blå. Visst var vattnet rätt så kallt ännu men är det sommar så är det. :)
.
När vi sakta tuffade hemåt i natten så fick vi avnjuta den vackra solned- och uppgången som syns i inlägget nedan och dagar som denna känner jag hur jag tankar ork och motivation inför den kommande hösten. Jag hoppas på flera härliga dagar i samma stil framöver. Har åtta arbetsskiften kvar tills "semestern" och ska inte i jobb förrän på onsdag kväll. Även om vädret verkar ta en paus från solskenet för tillfället så njuter jag ändå av ledigheten och hoppas jag hinner med både lite "vettiga" saker och en del lättja. :)
.
Hoppas ni har haft en riktigt skön midsommar!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort