Zzzz

Har suttit på skolning hela dagen och avhandlat bl.a. handhygien, återupplivning och vårdtyngdsklassificering. Är redo för sommaren alltså. Sen har jag postat min timlista och mailat mina praktikdokument. Bara de förhatliga Valtteridokumenten kvar att grina över i sommar. Ringde till Novia och undrade hur de egentligen ska ha det, om de vill ha mig på något urvalsprov överhuvudtaget. Det ville de nog och när jag kom hem i dag så hade jag nog också ett brev i postlådan. Bravo Novia och bravo posten. Hade kanske varit bra att veta lite tidigare än dagen innan man ska på urvalsprov. Nå, förhandsuppgiften är skriven och nu är det bara att komma i håg att ta med den, papper och suddgummi i morgon bitti. Ska vara klockan åtta i Vasa så det är tidig uppstigning som gäller.
.
Håll tummarna för mig i morgon! Min magkänsla säger mig att jag inte kommer att få någon studieplats den här gången, men det känns ändå som att det inte är hela världen. Jag får så lov att försöka klara mig med bara fyra olika examen då i stället... ;) Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort