Hästfeber

Jag har drabbats av ett akut anfall av hästfeber. Det kan till viss del bero på vår gäst som bodde här i helgen, som dessutom råkade vara ägare till en arab och det blev en del hästsnack. Nu har jag surfat runt på en massa hästannonser och drömmer mig bort till sköna ridturer i skogen och att flyga över höga hinder. På önskelistan står en lugn, snäll, erfaren och hoppvillig halvblodsvalack. Gärna en som passar min börs också. :)
.
Ärligt sagt så vet jag att det bara kan stanna på drömstadiet ännu, men det vore så kul att ta tag i ridintresset igen. Dock kräver det en massa tid, jobb och inte minst pengar och dessa tre råkar vara den största bristvaran här för tillfället. Så nu håller vi drömmarna vid liv tills omständigheterna är lite mera gynnsamma. (Men eftersom stallet finns klart ute på gården så är det fritt fram att tipsa ifall ni skulle veta av någon lämplig kandidat... ;) )
.
Nu ska jag gå och lägga mig, ännu ett morgonskifte ska avverkas i morgon. Godnatt!
.

Min första och sista häst. Underbara Pinatubo. 1991-2008


Kommentarer
janna

Oj Pina, ja had glömd ho grann o var! Om vi sko byri ta ridlektione igen? :)

2012-03-12 @ 08:18:12

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort