Må så vara...

...att min man inte är fullkomlig. Han glömde min födelsedag när jag fyllde 20, de senaste bröllopsdagarna har det inte varit mycket till uppvaktning och senaste vändag hade han ju som bekant glömt börsen hemma. Dagar som denna dock, är han mera än guld värd. När han kommer hem från jobbet så ropar han redan i dörren; "Grattis på kvinnodagen!" Sen har han köpt bakelser och smultronhjärtan åt mig. Jag äter ju egentligen inte godis, men med en uppvaktning som denna kan man ju inte annat än göra ett litet undantag. :) Till råga på allt så har David röjt upp en massa här i huset, städat både källaren och här uppe så jag har fått baka i fred. Han kan, min man! (Om han bara vill... ;) )
.
.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort