Onsdag

vilket betyder wolleyboll. Har haft en rolig kväll med ett härligt wolleygäng även om jag inte hade lika flyt som senast. Väntar redan till nästa onsdagkväll. Förhoppningsvis klarar jag mig med lite mindre träningsvärk efter den här kvällen, i dag var egentligen den första dagen som jag inte kände av något i benen från förra veckans pass. Åtminstone fick jag inte någon mjölksyraattack i stil med den förra veckan så vi ska tro att det blir lidrigare denna vecka.
.
Hästfebern fortsätter. Jag har även lyckats smitta gubben som satt och kollade på hästannonser när jag kom hem. "Den här ser fin ut. Den här borde vi åka och titta på. Vi köper båda dom där." Ja, ni kan ju tänka er... :) Jag är rädd att det inte ens räcker med Burana längre för att få den här febern att gå över, det blir nog att ta till någon starkare sort.
.
På tal om mediciner så är det i morgon en vecka sedan jag var till tandläkaren för att fixa min tand som gått sönder. Fortfarande är det ett område under hakan (typ på den förhatliga dubbelhakan) som känns bedövat! När tandläkaren stack bedövningen så kändes det som om jag fått en elstöt i käken och nu är jag livrädd att hon ska ha förstört nån nerv. Jag känner nog av beröring, men smärtkänslan är borta. Jag kan knipa så hårt med naglarna att jag är rädd att knipa sönder huden och ändå gör det inte ont, även om det känns. Någon annan som haft nåt liknande?
.
Nu är det nog läggdags, morgonskifte i morgon. Förhoppningsvis kommer nån in och föder, har varit så skralt med förlossningar på mina skiften den senaste veckan. Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort