Söndag

Har just kommit hem från ett rätt så händelselöst morgonskifte. Eftersom inga barn valde att komma till världen just där jag befann mig så fick jag tillsammans med min handledare städa en massa på den nyrenoverade BB-avdelningen. Tanken är att vi ska flytta dit nu i början på nästa vecka, så det fanns en hel del städande. Har torkat byggdamm så det står mig ur öronen. Sen fick jag sluta lite tidigare och eftersom solen skiner så borde jag ju ta hunden i kopplet och bege mig ut på promenad. Dock skriker min kropp efter lite vila och den lilla gnutta förstånd jag har kvar ropar att det är hög tid att ta itu med UA, vars första del ska vara inlämnad om tre dar.
.
Så vad gör man då? Ja, inte vet jag. Jag ska börja med att uppsöka "tuppen" så får vi se vad som händer sen. :) Ha en skön söndag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort