UA

kan för tillfället bäst beskrivas med UÄÄÄÄÄ... Sitter här vid köksbordet och svettas. Har kommit en bit, men tanken slår mig att det kunde ha varit smart att börja lite tidigare än dagen före dead-line. Eller vad tycker ni? ;) Har lyckligtvis fått lite artiklar om artikelskrivande av Anette så nu ska jag ta en djupdykning i dem och försöka lyfta fram de guldkorn som jag kan ha nytta av. Tur i oturen också att jag är ledig i dag.
.
Snart ska jag ta en paus i skrivandet och ta en promenad med vovven. Sen ska jag svänga in via mitt stall också och fantisera om hur min egen häst står där och väntar på att vi ska ta en ridtur i vårblåsten. Påminner mig om när vi var små och jag och min kompis lekte att vi hade hästar. Där gick vi längs vägen med ena handen i luften, eftersom vi naturligtvis höll i grimskaftet och ledde våra hästar till hagen. Jag undrar vad folk som såg oss på håll trodde vi höll på med. De såg ju inte hästarna som var så verkliga för oss. :)
.
Skön tisdag till er!
.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort