Hej mamma!

Jag lever nog, har bara ingen större motivation till att blogga för tillfället. I dag har jag min sista lediga dag här i H:fors. Efter sju morgonskift i rad är det riktigt skönt med en dag utan måsten. I går var jag med Sandra och Linnea på Naturhistoriska museet här och det var verkligen sevärt. Fotade en del, men kan inte föra över bilderna från kameran till Ipaden så bilderna får vänta tills jag kommer hem. Inatt har det kommit lite, men bara pyttelite snö här, knappt mer än rimfrost, ska nog gå på en skön promenad här under dagen, kanske, men bara kanske fota lite också. 
 
Ha en skön helg, min kommer att gå i arbetets tecken, om man bortser från i dag. Om 5 dagar kommer jag hem, helt otroligt vad det ska bli skönt! 

Kommentarer
Anonym

Du är väntad och efterlängtad! =)

2012-10-27 @ 18:57:47

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort