Äntligen

...har jag fått ett fungerande internet här i Norge. Här ska det småningom komma lite utförligare blogginlägg, men jag kom hem från mitt första kvällsskifte (aftenvakt) för nån timme sen och har skypat med David och nu är jag mera än trött, så jag får så lov att berätta mera en annan gång. Det känns helt ok att vara här nu även om det var motigt till en början. Tromsö är riktigt fint och om jag bara hade mina nära och kära här så skulle jag nog kunna spendera en längre tid här utan problem. Här kommer nån av de bilder jag hunnit sätta in på datorn. 
 
Utsikten från mitt rum
 
Malin och jag (bakom kameran) några sekunder innan vår drabbning med branten. Hela Tromsö är bara en massa backar upp och ned. Här hade vi hittat till Coop-butiken här i närheten och handlat för första gången. Kassarna var otroligt tunga och branten ni ser i bakgrunden var så nära på lodrät den kan bli. Detta var innan vi lärt oss att förstå hur bussarna gick. Behöver jag ens säga att vi inte går och handlar flera gånger? ;)
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort