Eeh?

What´s up med alla konstiga kufar som så gärna vill bli vän med mig för tillfället? Först han från Liberia på busshållplatsen och nu när jag var in och kollade på feijan så hade jag fått ett meddelande. (Tydligen hade jag fått det för två veckor sen, men jag har missat det på nåt vis.)
 
Det var från en Robert J. Stefan i Liverpool som skrev följande:
 
"What a nice and sparkling smile. I wouldn't trade that 
smile for anything. I don't know you, i was searching for 
an old friend, when i stumbled on your profile. I got 
entangled in that wonderful beauty, couldn't stop myself 
from saying hello. Please always wear that smile.Get back 
to me ok, I will like to have your email address so i can 
write you an email to tell you more about me and to also 
add you for a chat online sometimes."
Robert..
 
Jag tror bestämt jag satte i halsen - av skratt. Wonderful beauty - jo man tackar. För att inte tala om mitt "sprakling smile". Har han ens kollat bilderna av mig på facebook? Där finns inte ett enda foto av mig när jag ler, av en simpel anledning - mitt leende är allt annat än "sparkling". Men jag antar att det var mina märkesglasögon som jag bär på min profilbild som fick honom att tro att jag är rik, så han tog en chansning. Hahaha! Det här gjorde min dag! Nice try, "Robert"!
 
Min profilbild på feijan, ni fattar att han föll direkt, va? ;)
 

Kommentarer
Kusin Anna

Hahaaa, jag drar åv! Tack för söndagsskrattet! you are sparkling :)

2012-09-30 @ 07:50:22
Mia

Jär fik vi å oss et gott skratt. Du e fö kul!:)

2012-09-30 @ 10:26:47
gammelmoster

Ja, där sir du. Dadde får no hald i de hårt, int 'r det bara han som har god smak. P.s. får dryft till Norge... Sanne

2012-10-07 @ 21:45:43

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort