Ett förbönsämne

Ni som läst denna blogg ett tag kommer kanske i håg att jag förra sommaren berättade att min bror och hans fru fick ett så kallat sent missfall och deras Eliah föddes i vecka 21+2. Han levde bara i två timmar, då han var alldeles för liten för att klara sig utanför mammas trygga mage. Efter ett års längtan är Mia äntligen gravid igen, men har den senaste veckan legat på sjukhus eftersom förlossningen än en gång riskerar att starta trots att hon bara har gått halva tiden. --> Här <-- är hennes blogg, där ni kan läsa mera och också läsa om Eliah. Kom ihåg dem i förböner! 
 
Jag önskar så att jag vore hemma och kunde hjälpa till med något, men nu kan jag inget annat är sitta här och följa med på avstånd. 
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort