Lördag

Hur har då denna lördag spenderats? Jo, den inleddes med sovmorgon, sedan en shoppingrunda på stan som blev en dyr historia, bl.a. blev det ännu ett par nya skor, otroligt sköna vinterskor som är en dröm att ha på foten, men priset hade dock mera karaktären av en mardröm. Lyckligtvis hade de 20% på alla skor så det blev inte så blodigt som det hade kunnat bli, men jag som sällan köper skor för mer än 20-30 € har nu plötsligt köpt två par skor för hutlösa priser, under bara en veckas tid. Inte likt mig, är det månne nåt med den norska luften, eller har jag bara anpassats till den norska prisnivån på allt?
 
Väl hemkommen blev det en rejäl promenad på knappa åtta kilometer, passade samtidigt på att ta farväl av de numera välbekanta mördarbackarna här längs spåret. I morgon har jag tänkt (om vädret är på min sida) att jag ska ta bussen ner till den södra änden av ön och därifrån promenera längs lysløypa upp till norrändan där vi bor. Återstår att se om det blir av.
 
Sen har jag duschat, kokat mat för resten av vistelsen på Tunvegen och... TADAA!!! Skrivit klart alla mina femtioelva praktikdokument för den här perioden. SÅ skönt att ha det gjort. Ännu ska jag ha fyllt i två olika formulär om praktiken men de bara krånglade när jag skulle öppna dem på min dator så det får vänta tills jag orkar ta tag i det. 
 
I morgon har jag som sagt planerat in en långpromenad, sen har jag tänkt packa ihop mina grejor för på måndag flyttar vi ut härifrån och in på St Elisabeths nere i centrum. 6 nätter kvar i Tromsö. Det tar sig, sa pyromanen...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort