Hos tandläkaren

I dag hade jag mitt årliga besök hos tandläkaren. Jag satt inte ens tio minuter i stolen, så jag slapp lindrigt undan. Allt såg ut som det brukar, som vanligt lite tandsten som skulle skrapas bort, usch vad det är obehagligt! Inga hål dock, till min stora lättnad, har lyckligtvis inte haft så många av den varan.

Undrar dock om man borde ha blivit tandläkare i stället, satt som sagt knappa tio minuter i stolen och betalade 66€ för det, EFTER att fpa:s andel var bortdragen. Ingen dålig timlön där inte...

Bilder och lite text om vår Romresa för ett par veckor sen (det var den som var gubbens födelsedagsöverraskning) kommer så småningom, måste bara flytta över fotona till datorn och engagera mig lite.

Nu ska jag dock engagera mig i lite uppiffning av våran lya, i kväll kommer vänner över på en skön tjejkväll. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort