Off to work

Ska alldeles strax bege mig mot jobbet, kvällsskifte som gäller denna vackra apriltorsdag. Det börjar bli väldigt få skiften kvar på BB för min del, jag måste erkänna att det känns motigt att byta avdelning. Även om jag har trivts bra de tidigare somrarna på 1:an så är det ju nog barnmorskeriet som ligger mig närmst om hjärtat. Det ser heller inte så lovande ut vad gäller hösten för min del, men jag försöker att inte ta ut några motgångar i förskott, det brukar ju ha en tendens att ordna upp sig ändå i slutändan.

Jag håller för tillfället på och kämpar emot en förkylning, jag har känt i flera dagar hur den bara jobbar på att få bryta ut ordentligt och jag försöker fajtas tillbaka med alla tillgängliga medel, vi får se vem som vinner.

Nu ska jag ta en dusch innan jobbet, kanske jag får tvättat bort lite förkylnings"bobbor" :)

En skön torsdag till er alla!

Kommentarer
Mia

I´m sorry! I guess I know who is guilty. Me tanke på fökylningen. :(

Svar: Ingen fara, ja vann. ;) he bröit alder riktigt ut dähä gango. :)
Marika

2013-04-11 @ 19:15:21

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort