Ledig tisdag

 
 
Försöker som vanligt hitta motivationen till att göra nåt vettigt, men det känns lite fruktlöst för tillfället. :) borde verkligen städa här hemma, försökte få gubben med på noterna, men det lyckades inte heller. Därute viner vinden i knutarna så nån utevistelse lockar inte så där särdeles mycket. 

Har börjat min inskolning i förlossningssalen, och det är både spännande och roligt. Jag har verkligen världens bästa jobb! :)

Sen måste jag också tipsa om en film som vi började se i går och som jag såg klart i morse. Klicka --> här <-- så kommer ni direkt till filmen. Låt er inte avskräckas av franskan, den är textad till svenska. 
 
Detta om detta, har inte så mycket annat att komma med. 
 
update: äh, länken bara krånglar när jag försöker fixa den från iPaden, men klistra in följande adress i rutan så kommer ni till filmen ändå.
 
http://www.swefilmer.com/intouchables-2011/untouchables-2011-video_e931623d6.html

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort