Plötsligt händer det!

Fick ett ryck i dag och kände att, nej nu ska åtminstone vardagsrumsväggen bli tapetserad. Sagt och gjort så började jag på och gubben var med på noterna direkt. (Vilket var tur för mig eftersom det är han som är tapetseraren här hemma, jag är mest den som passar upp och hjälper till.) Ett par timmar senare var det klart och jag är nöjd. Visserligen tycker jag att mönstret i sig är rätt så "blekt" och gärna hade fått synas tydligare men det är i allafall roligare att se på än en slät vit vägg. 
 
 
 
Bilden är svängd fel väg, men ni ser lite vartåt det lutar åtminstone. ;) 
 
Skön lördagskväll till er alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort