Söndag

I dag är det söndag och jag har tagit en skön sovmorgon. Nu ska jag fixa nåt att äta, ta en dusch och småningom åka iväg mot jobbet. Har sex arbetsskiften i rad just nu och har avklarat två av dem, när alla sex är avklarade blir det att njuta av långledigt, ända från torsdagsmorgon halv åtta till måndag morgon klockan sju. 
 
I går var vi till Torppi en sväng på kvällen och fick umgås med en hel hög härliga syskonbarn. Otroligt vad de kan ljusa upp livet de små underbaringarna. 
 
I övrigt händer det inte så mycket, min förkylning vill inte ge med sig så jag hostar och snörvlar mig vidare, hoppas det ska börja ge sig småningom, det tar musten ur en och jag flåsar som jag vet inte vad så fort jag anstränger mig lite. I fredags var jag helt slut bara för att jag dammsugit huset. 
 
Inte direkt läge att riva igång på allvar med nåt motionerande ännu alltså. Hohhho. Hoppas ni har det bättre ställt.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort