Busy woman

Det har blivit en hel del extra jobb den senaste tiden och nu i helgen har vår församling ordnat bibeldagar så jag fortsätter att vara upptagen. Inte så mycket att dokumentera för eftervärlden alltså, därav det långa mellanrummet mellan mina blogginlägg.
 
Vi har fått tillbaka vår bil och hela kalaset gick på fem och en halv tusen euro. Om det skulle hjälpa skulle jag gråta, men det gör ju inte det så nu är det bara att jobba på så gott det går och betala av så mycket som möjligt. Det känns surt, men man får försöka trösta sig med att det är en världslig sak.
 
Nu ska jag städa klart, vi får nattfrämmande i helgen och man vill ju helst inte att de ska drunkna i allt damm. En skön helg önskar jag er alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort