Min allra käraste vän

Min fina man fyllde 30 i förrgår och vi firade med att äta ute. Sen har jag ordnat med en överraskning åt honom, och även om han ytterst sällan (så gott som aldrig) läser min blogg så ska jag inte avslöja något här innan. Förhoppningsvis kan jag bjuda på både foton och diverse anekdoter sedan, men ni får så lov att ge er till tåls ni också. :)
 
Nu måste jag ta itu med lite klädtvättande och i övrigt ordna upp lite här på torpet, vi hade ju gäster förra helgen och jag har fortfarande inte orkat bädda ihop gästsängen och flytta tillbaka diverse möbler på deras rätta platser. 
 
Vädret har varit otroligt vackert den senaste veckan, men jag har jobbat rätt så mycket, organiserat med bibelhelgen och allt annat vid sidan om så jag har inte hunnit vara ute i friska luften i många minuter. Jag känner att jag börjar bli lite trött på inomhusluften, men förhoppningsvis blir det ändring så småningom. Nu är jag i allafall ledig i rätt så många dagar och även om jag har världens bästa jobb och det nästan alltid bara är roligt att åka dit så är det onekligen skönt att varva ner i bland.
 
Har bara knappt en och en halv månad kvar att jobba på BB innan jag byter avdelning över sommaren, sen vet jag inget om hösten ännu, men allt brukar ju nog ordna sig på sätt eller annat, så jag försöker hålla hoppet uppe. :) 
 
Nåväl, nu får jag nog börja på om jag ska hinna ställa allt som har med överraskningen att göra medan gubben är på jobb. Ha de gött!
 
Ain´t he cute? ;)
 

Kommentarer
Emma

Ha det så gott på "överraskningen"! :) skulle vara roligt att träffas snart!

2013-03-21 @ 20:23:27
Joanna

Gratta David! Ja tycker ha har ändra en deil san ja sist såg a... :P

2013-03-22 @ 13:01:02

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort