Sucka mitt hjärta...

...men brist icke.
Tent i morgon, har försökt plugga lite mera intensivt idag, i går misslyckades läsande än en gång. Känns verkligen inte som om jag har nåt under kontroll nu heller, blandar ihop alla olika begrepp och metoder och allt som tänkas kan. Jag hoppas att tenten inte är svår, för jag orkar verkligen inte skriva om den, vill bara ha undan den så fort som möjligt så jag får börja koncentrera mig på roligare kurser.
Sett ur ett lite annat perspektiv är dock mina tentproblem små i jämförelse med vad andra ställs inför. Jag fick i går veta att en av mina kusiner insjuknat i akut lymf och blast leukemi och hans cellgiftsbehandling ska påbörjas i morgon. Han är ett par år äldre än mig och har små barn. Man borde verkligen inte beklaga sig över en liten ynka obetydlig tent så länge man själv och ens nära och kära får vara friska. Men som den inbitna egoist man är så tar ju ens egna bekymmer upp största delen av ens vakna tid. Man borde skämmas åt hur man beter sig i bland och i stället vara tacksam över hur man har det.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort