Med huvudet uppe i det blå

Jag lever i en liten drömvärld just nu. Datorn är i gång mest hela tiden och jag varvar alla möjliga inredningssajter och bloggar som jag bara kan komma över. Skriver listor och planerar för fullt. Det var ju där jag inte skulle hamna, hålla huvudet kallt tror jag bestämt att jag skrev bara nåt blogginlägg längre ner. Vilken tur i alla fall att det inte kostar att drömma, i så fall hade jag hastigt blivit ruinerad. Jag hoppas att det snart blir nån rätsida på allt funderande så man vet om det är någon vits att planera vidare eller om man ska starta om på ny kula i ett senare skede.
.
Promenaden i dag var för skön! Solen värmde och flåset har blivit säkert hundra gånger bättre på bara nån månad. Det blev en längre runda i dag och ändå var jag inte närmelsevis så trött som jag var efter mina turer för ett par veckor sen. Kul att se framsteg någonstans åtminstone! I morgon är det ju en ny månad. Jag är 99,99% säker på att jag inte uppfyller denna månads "kvot" vad gäller viktnedgången. Inte minst pga det extra kilo jag fick av mitt frossande i helgen. Men det må nu så vara, nog ska det väl försvinna så småningom.
.
Bl.a. något i den här stilen drömmer jag om...
Bildkollaget är hämtat härifrån. Det är främst köket som jag syftar på, handtagen är ju bara för snygga!!
.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort