PowerPark

Har haft en superrolig dag med min älskade familj! Dock är rösten att likna vid en kråkas efter att man skrikit sig hes på berg-och dalbanan. Vädret var vackert och mina syskonbarn de sötaste i världen. Det blir inte bättre än så. :)
.
Nu borde jag börja sova för att orka med resten av veckan. Ska jobba sex dar i sträck och det känns så där lagom motiverande om jag ska vara ärlig. Har femton skiften kvar och endast två lediga dagar så ni får ha förståelse för att min blogguppdatering nog inte kommer att förbättras nämnvärt under de kommande tre veckorna.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort