Tortilla de patata

I höst har jag börjat på en spanskakurs. Jag har i flera år planerat att lära mig ett nytt språk och när jag såg att min tidigare kollega skulle dra en kurs i spanska i höst passade jag på att anmäla mig. Det är en riktigt rolig kurs och jag tycker att jag redan hunnit lära mig mycket, men jag borde nog hinna traggla lite mera mellan lektionerna än jag gör i dagsläget. 

Nåväl, i läxa från förra veckan fick vi i uppdrag att översätta ett recept på en vanlig spansk maträtt och helst också pröva på att laga den. Och här kommer bildbeviset.😉







Nu återstår bara provsmakningen! 😝

Kommentarer
Anonym

Tummen upp looking good!

2014-10-23 @ 22:11:59

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort