Puts väck

är mitt födelsemärke! Var och hälsade på farbror doktorn i dag och det tog inte många minuter för honom att gröpa bort lite ur axeln på mig. Så nu får jag vänta två tre veckor på provsvaren innan jag helt kan släppa alla hypokondriska inslag för den här gången. Rätt så snygg och trevlig doktor också, kanske man skulle börja leta efter flera märken att skära bort ;-)
Nej, skämt åsido, kostade hela 97!! € att vara inne ca 15 minuter, och då var redan Kelas del på ca 47 € bortdragen, så med den taxan hoppas jag att jag inte hittar flera födelsemärken som ser konstiga ut.
(Kela är det samma som FolkPensionsAnstalten i fall nån inte förstod ;-) )

Annars händer ingenting speciellt, dagarna går, ingen hör av sig ang. huset, skolstarten närmar sig med stormsteg.
Tycker bestämt att nåt kunde börja hända nu, vill INTE betala huslån många månader till.

Ang. vår södernresa så blev det inget av den sist och slutligen. Jag ringde och avbokade och fick tom. 200 € tillbaks, så det tackar och bockar man ju för.

Någon som har nåt tips om hur man får en hund rumsren? Jag tycker att jag börjar ha prövat allt, utom kanske propp i hålet. Nu den här veckan har jag gett henne mat bara på mornarna, för hon har så långsam matsmältning, gick bra ända tills i dag, när jag kom hem hade jag en trevlig överraskning på köksgolvet.
Hon är världens sötaste hund annars så jag tycker det är tråkigt att det här med var man uträttar sina behov inte ska fungera.

Har haft vår bil på service idag. (Säkert billigt :-( )  Jag hoppas problemet med gasen är fixat iaf. Inte så roligt att hamna och stanna längs med riksåttan om den råkar få en gasattack helt plötsligt.

Nu hungrar jag ihjäl om jag inte får nån mat, så det blir inte längre än så här. Hej!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort