Mätt och trött

Har ätit allt för mycket skräp igen och mår mer eller mindre pyton. Tur att det snart är nyår och då förhoppningsvis slut med sådana otäcka ovanor.  :-)

Har suttit och kollat dansbandskampen i svt. Har inte orkat följa med dom andra programmen men har hållit koll på hur det gått för Scotts i alla fall, nu föll dom riktigt på målrepet - typiskt! Sen måste jag ju kolla säsongsavslutningen av Svensson, Svensson också - det kunde gärna få fortsätta för min del.

Har lite allmänt tråkigt nu, borde hänga den sista omgången med tvättade kläder, men på nåt sätt så känns det inte riktigt lockande, ska samla lite krafter först. Är trött men vet att jag ändå inte somnar om jag skulle gå och lägga mig - sov ju som sagt alldeles för länge i morse igen. Vet inte hur jag ska få svängt tillbaka dygnet igen, det är sååå svårt att komma sig upp på morgnarna när man inte absolut måste. Borde väl jobba några dar så man kom in i lite rutiner igen. Ska se hur det blir med nåt jobb - ska ringa farsgubben i morgon och kolla hur det är ställt, om min arbetsinsats behövs eller inte... Så beroende på det så ska vi se när jag söker mig norrut, om det blir redan i morgon eller om jag åker upp först på måndag, så där lagom till julmiddagen på Snellmans.. ;-)

Nej - nu ska jag hänga upp dom där kläderna så jag slipper det - vi hörs!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort