morr

ja e sååå sur, ni skulle gärna få veta varför, men man kan ju inte skriva ut allt på nätet, ifall nån som helst inte borde läsa min blogg skulle mot alla odds läsa den ändå!

det där blev varken jag eller ni klokare av, men låt oss bara säga det så här, två år till, sen blir det kanske lättare att leva! ;-)

Vill hem, hem, hem till min söta hund, (som jag också är lite sur på för hon hade kissat på golvet inatt - det hade hon ju slutat med sen vi flyttade men hon glömde väl det.. :-( ), och till all den goda mat som finns i mitt kylskåp.
Sen måste jag röja undan det mesta skräpet vi har i lgnhtn om det skall rymmas in några gäster imorgon!

Så är jag nog liite sur för att jag inte fått min soffa också - så det här med att tänka positivt passar absolut inte in på mig i dag, kanske det blir nya tag i morgon!

Kommentarer
Mia

Liti sejn i vändninga men ja siter å skrattar åt Tropiclandia reklamen. Vi ska hoppas et di ha fått tag på nan som kan koma å brid åv värma åt döm. :-D Ja sko jo int böv skratt na nu tå du e arg, men ja kona int hald me. He låte ju jobbit he om du måst vänt i 2 år fö ti få i lättari ti leva, men vi kan ju hoppas et tiin gar fort...

2008-11-03 @ 21:15:00
Marika

Mia - ha fåår no skratt - sko ja ork så sko ja å skratt åt eländi. He e no bara ti konstater att i bland får man bara ta ett djupt andetag och tänk "giv mig styrka..." ja kan no dra heila uslaheitsstoryn åt de naagang tå vi råkas men ja iis nu int byri dra i sådi öppet i bloggen! :-)

2008-11-04 @ 13:16:56

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort