Liite bättre..

känns det nog nu efter att jag träffat min konsulent. Hade enligt hennes våg gått ner 1,6 kilo, så hon tyckte att jag ska vara riktigt nöjd med mig själv. Samtidigt hade ju både bmi och fett% sjunkit så det går ju åt rätt håll i allafall. Då jag berättade om att jag är så vrålhungrig om kvällarna och att jag tycker att jag går ner så lite så tyckte hon att jag skulle "väcka" kroppen lite, så om jag blir jättehungrig i kväll så ska jag äta en halv burk med tonfisk. Eftersom det inte innehåller några kolhydrater så stör det inte fettförbränningen. Sen kämpar vi en vecka till och hoppas att min kropp blivit så ordentligt lurad att kilona bara ryker! ;-) Jag kan knappt beskriva hur glad jag blev när hon föreslog det där med tonfisken. Hoppas jag orkar behärska mig nu bara så att jag inte vänder i mig hela burken. Eller tycker att det är så gott med mat att jag skiter i allt vad soppor och smörjor heter.

Nä, nu ska jag ta ut min hundskrutt på en promenad, fick sluta lite tidigare idag så jag hinner ut medan det är ljust. Ska försöka hinna uppdatera mera om dagen senare, den var jättekul som vanligt. Synd att den kursen är
så gott som över nu, hade gärna haft mera första hjälp!

Hej hopp i galopp, hälsar en betydligt gladare Marika! :-)

Kommentarer
mela

siggi hälsar att frans ska börja äta hälsosamt så han inte blir lika tung som han :D

2009-01-26 @ 18:16:09
Hemsida/blogg: http://melano.webblogg.se/
Anonym

Det är inte alltid så lätt när snålheten bedrar visheten! :-) Men han har lovat att ta nya tag nu så kanske det löser sig! :-)

2009-01-26 @ 18:47:41

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort