GRATTIS

syster yster Sara som blir 22 år idag! :) Blir väl kalas först till helgen, får försöka hålla mig tills dess! ;)

Just hemkommen från jobbet, har varit en bra dag. Efter avslutad arbetsdag var jag på en timmes boxningspass. SUPERDUPERMEGAULTRAroligt! Tungt och svettigt värre, men gissa om man skrattade. Är på ett alldeles strålande humör och pigg som en mört trots att regnet öser ner och man borde vara på ett riktigt "sitta och hänga" humör. Inte varje dag som man får slåss med farsan heller.. :P Jag kommer nog att bli en trogen deltagare av dessa boxningstimmar, det är något i den här stilen som jag saknat ända sedan jag slutade träna bodycombat. Det enda molnet på min himmel är att jag kom i håg att sätta på mig pulsmätaren men glömde pulsklockan, så nu har jag ju ingen aning om puls och förbränning och sånt i den stilen, men det tar vi nästa gång. Tempot var högt åtminstone. Nästan så jag sitter här och studsar på stolen, jag känner mig så full av energi. Vilket kanske är bra då morsan och jag har planerat att ha städdag i dag. :)

Nu ska jag äta, ha det gott alla! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort