Intensiv dag!

Pust! =)

Efter jobbet blev det äntligen ett BB besök. Den lilla färska tösen var ju förstås alldeles underbar, gissa om man blir bebisgalen! De slipper antagligen hem nån av de närmaste dagarna så småningom kommer jag väl att hänga där jämt och ständigt.. hehe..

När vi kom hem och ätit så hade vi gräsklippningstalko hos mormor, svettigt värre och myggigt värre - skönt att det är gjort nu. Dessutom kom det lite regn när vi var klara så det var ju tur att vi hann få det gjort innan dess. Var snabbt hemvia och fräschade till oss lite morsan och jag, sen var vi på kalas till min kusin som fyllde elva. Satt en stund och skrattade åt släktens dåliga minne. Släktfel kanske? :) Kom överens med kusin Anna om att det ska bli många långa promenader i sommar och jag tänker verkligen inte låta henne slippa undan. ;)

När vi kom oss hem där vid en halv nio så drog jag på mig löparskorna och tog en kortare länk. Hade inte sprungit på en vecka, vet inte om jag inbillade mig men jag tyckte att det märktes. (Sämre flås - redan?) Hade hoppats att mitt lätt överansträngda ben skulle ha repat sig under den här veckan men det var inget vidare ännu, får försöka kurera med annat. Ice Power eller nåt liknande? Samt stretchning - i mängd och massor. Nån gång ska det väl ge sig.

Nu är klockan way too much och jag borde sova för nästan en timme sen. Blir väl en tröttare dag i morgon antar jag. NU blir det åtminstone läggdags för min del. Godnatt!  

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort