...

...kreativiteten sinar.. ;-)

Behövde bara vara med på halva läkemedelsläran i dag, fick gå hem när vi skulle börja räkna eftersom jag anser mig ha läget under kontroll där. Sen missade Jasmina och jag bussen med några få sekunder men vi chansade på att det skulle komma en till strax efter, då det gjort det de senaste veckorna. Stod och huttrade en stund och tänkte precis ge upp men då kom bussen kring hörnet. Dagens lyckligaste stund! ;)

Tog med mig vovven ut på en rask promenad och körde lite muskelträning när jag kom hem, måste ju försöka bjuda till lite inför vägningen i morgon, hehe.. Sen hann jag bara strecha och fräscha upp mig lite så kom gubben hem. Han fick i dag reda på att han kommer att bli heltidspermitterad. Ingen vidare kul nyhet, men det var väntat. Får ta en dag i sänder bara, nog ska vi klara oss! "Kasten alla era bekymmer på Honom..."

Blev lite mat, hade köpt en kycklingwok som jag hade stora förväntningar på, men den var ingen vidare hit. Dessutom hade jag inte noterat att den till största delen bestod av ris, vilket jag försökt undvika hittills. Nå, åt nu av det i allafall, ska väl nog småningom äta någorlunda normal mat så inte dör jag av att äta ris en dag.

Sen har jag suttit och jobbat med mitt arbete i hälsovårdsjuridiken. Har det någorlunda under kontroll nu, eller låtsas att jag har det åtminstone så känns det bättre. Har just mailat över mina skrivna sidor till Anette så får vi se vad hon säger om saken, sen ska vi försöka karva ihop en snygg inledning och avslutning också. Nog ska det väl bli därav småningom. Skönt att ha det så här långt i allafall. I morgon ska vi sammanställa vårt arbete i vårdens historia, förhoppningsvis blir det riktigt bra.

Nu borde jag ta och kolla igenom lite uppgifter i läkemedelslära. vår lärare skulle sätta ut nåt material på Moodle så jag ska ta mig en titt och se vad det innebär. Sen blir det snart tagit natt här hos oss. Gubben ska ju upp klockan fem och jag är tvungen att ta sjuans buss i morgon. Gäääääääääsp redan på förhand. Sedan är det fysiologi som gäller från åtta på morgonen, hipp hurra... Ska även på de sista föreläsningarna i första hjälp på eftermiddan, sen är det vägningen som gäller... Wish me luck! :-)

Nä, godnatt nu alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort