Inte död, bara nästan

Ännu en fullspäckad dag.

Började med tre timmar imm./pat. föreläsningar, sedan tre timmar fysiologi föreläsningar, behöver jag säga det eller förstår ni att man är snurrig i skallen efter en sån dag?

Kom hem till en halvnervös (fast det skulle han aldrig erkänna) make som skulle på intervju. Drog ett träningspass trots att jag var väääldigt omotiverad, och fixade sen till lite mat. I dag blev det fisk, "citronfiskpinnar". Gott!

Sen har vi varit på bibelstudium, D. kom dit när hans intervju var klar. Han trodde att den gått rätt så bra, men han sa att de som intervjuade verkade trötta, de hade hållit på hela dan med sina anställningsintervjuer. Nu är det bara att hoppas. De skulle höra av sig antingen i morgon eller på måndag, så då får vi se hur det har gått. Lite spänning i tillvaron som sagt.. ;-)

Sent om sider har jag kommit hem, fixat lite för min presentation som jag ska ha i morgon bitti på svenskalektionen. Känner mig inte särskilt förberedd om jag ska vara ärlig. Den här uppgiften har på nåt sätt drunknat bland allt annat plugg. Ska hoppas det går vägen, det får i vilket fall som helt bli min kvällslitteratur så ser vi sen hur det går. Har även gjort de (förhoppningsvis) sista småjusteringarna på Anettes och mitt arbete i hälsovårdsjuridiken. Lite har vi lyckats svarva ihop trots att det kändes hopplöst till en början. Nu snurrar det nästan i skallen på mig, både av trötthet och av leda. Nu blir det nog att ta natt, i morgon är det ju redan fredag! Efter svenskan har vi nåt grupparbete i läkemedelsbehandling, sen är det helg. Blir en plugghelg, 4 tenter att läsa till, så fritidssysselsättningen borde inte bli några problem.

Behöver jag nämna att jag mer än gärna skulle byta med mina föräldrar nu och landa på Gran Canaria? De borde börja vara framme vid den här tiden. Lyckostar..

Godnatt!

Kommentarer
Sofie

Håller tummarna för att D får jobbet! :)

2009-03-13 @ 07:23:25
Hemsida/blogg: http://sofiehelena.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort