Tjohooooooooo!!! (minst sagt)

trots bristande pluggteknik, en natt med väldigt dålig sömn och framför allt en stor avsky mot alt vad som kan tänkas heta finska, så överlevde jag min tent! Min magkänsla säger mig också att det gick rätt så bra. Inte superbra eller jättebra, men rätt så bra... Hur långt det sen räcker är en annan fråga, men jag tror stadigt på att det borde räcka till åtminstone en fyra. Ska hoppas att muntliga tenten också går bra för om man sen vill tenta om för att höja sitt vitsord hamnar man att tenta om både den muntliga och de två skriftliga tenterna och det känns verkligen inte lockande just nu! En och en halv vecka kvar till den muntliga, men med många lediga dagar så jag får väl gå och snacka finska för mig själv här i lägenheten tills dess! :)

Nu ska jag ta det lugnt en stund, kanske t.o.m. sova lite för att kompensera min dåliga natt, städa om jag orkar och träna om jag kommer mig för det. Men framför allt ska jag unna mig att göra precis vad jag vill! :)

Passar på att önska alla en trevlig helg åtminstone så har vi det ur världen! :)

Me by now...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort