Hoppla hej med ledig fredag!

Har varit vaken i fyra timmar men ännu inte gjort nåt vettigt. Borde ta itu med klädskrubben åtminstone för den är i desperat behov av tömning, mina kläder ryms inte in i hyllorna längre. Inte ens fast jag inte har så överdrivet mycket kläder. Gubben har redan rensat lite bland sina kortärmade tröjor, men ännu är mycket ogjort där. Hittar just nu bara inte motivationen att göra nåt överhuvudtaget.

Det spöregnade här i morse men nu kikar solen fram mellan varven, få se om det blir en promenad i dag trots allt. Är ju rätt så många timmar kvar innan klockan är halv åtta i kväll och gubben kommer hem från jobbet. Jag är sååå dålig på att vara ensam, får ju ingenting uträttat! Hade stora planer för dagen när jag gick och lade mig i gårkväll, men redan i morse hade alla planer (utom den att stanna i sängen hela dan) försvunnit. Kalla mig lat - jag orkar inte ens bry mig.. ;)

Jag vet att sen jag väl kommer i gång så brukar jag vara rätt så effektiv, men det är alltid starten som är svårast. Men om jag stiger upp från datorn nu, klär på mig och verkligen börjar på så kanske jag får uträttat nåt i allafall. Och ja - ni läste rätt, jag har inte ens bytt om från pyjamasen ännu.. ;)

Såg dessutom att de har höstmarknad här på torget i dag och i morgon, vore ju kul att hinna där via en sväng och kolla läget!

Nä - nu ska jag börja på! Ha en bra dag och en skön helg!

Kommentarer
Janna

Nämen Marika, ade tiin had ju jag fäädi städa!! :) Trevlig helg!

2009-09-04 @ 20:21:26
Marika

Typiskt - alltjämt ska du lååss va betär än me! =P

2009-09-07 @ 11:26:11
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort