Måndag

Rivstart på veckan! Har i dag räknat kolhydrater och insulinmängder, samt förberett vårt dramaframförande i vårdpedagogik. Skönt att komma hem några timmar tidigare än vanligt i allafall. Hade vansinnig motvind på hemvägen så gissa om svetten rann innan man var hemma, som sagt - Vasas största nackdel är det evinnerliga blåsandet, inte ofta det är vindstilla här inte, oftast viner det kring öronen.
Nu är bara det stora frågan - ska jag pröva på nåt nytt pass i dag eller ska jag bara träna i konditionssalen? :) Dagens stora i-landsproblem! Har rätt så många timmar att "ta kål på" innan gubben kommer hem så nåt ska jag väl hitta på, än så länge lutar det mot konditionssalen, men vi får se! Sen har jag ju finskatent på fredag och jag måste verkligen börja läsa nu, finns inte en chans att jag har inpluggat alla nya ord och fraser tills fredan annars. Full rulle alltså! :) 
Hoppas ni har det bra! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort