Ledig - men fullt upp

Min enda lediga dag denna vecka har varit full med klädtvättande, plockande, städande och matlagande. Har verkligen hållit på i ett sedan jag steg upp i morse. Grävde fram min dubbel-cd med Rock Ballads och har till tonerna av dessa kommit mig igenom dagen so far. Tog just ut maten ur ugnen och nu borde gubben vilken sekund som helst vara hemma. Sen i kväll ska vi ut på äventyr. Ska inte avslöja så mycket vad det handlar om, men det gäller en sak som är dyr, (tyvärr), något som gör att man kan förena nytta med nöje och som om man sköter det kan användas i många långa år framöver. Ungefär så och mycket till förstås, men vi får se jag kanske avslöjar mera efter några dar. ;)
Well, well, nu ska jag duka färdigt så vi får äta snabbt och sedan ge oss av.

Kommentarer
mela

hihiii jag tror jag vet vad det är ;)

2010-08-10 @ 14:44:11

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort