Helg

Hade en rolig kväll i går, med supergod mat, en massa annat gott att äta, bastubad i en splitterny bastu och framför allt sällskap av  ♥ världens bästa familj! ♥ Kan det bli bättre? :)

I dag har jag mest tagit det lugnt, lång sovmorgon och en promenad i det kalla vädret med hela hundspannet. En snabb visit till stan med morsan och så har jag stickat klart brorsans halsduk medan jag hade ett öga på tv:n där melodifestivalen visades. Nu ska jag krypa till kojs, hoppas på lika vackert, men helst lite varmare väder i morgon! :)

Hoppas att ni också har en riktigt skön helg!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort