Till alla de som jag hållit på halster...

... kan jag nu meddela att telefonsamtalet jag väntade på kom idag.
Den storartade nyheten är kanske inte så storartad som alla sensationslystna läsare kanske trott, men saken är den att min kära far fyller jämnt till hösten och det vill vi ju naturligtvis fira så det står härliga till. Ja, eller nåt ditåt åtminstone... :) Så nu har familjen flax bokat in sig på flyg till Zakinthos i september och väl framme väntar dessa på oss. Sådär ja, nu har jag avslöjat the BIG news... :)

Annars lever livet, solen lyser och man har en ledig dag. Dagens planer innefattar ett skolarbete, tentläsning, blodgivning, handla mat, tvätta kläder, fastlagsbullebakning... Ja, sysselsättning är det inte brist på, hur mycket av det som sedan sist och slutligen blir gjort är ju en annan fråga, huvudsaken är att jag är ledig.. ;)
Hoppas ni har en riktigt skön dag också!

Kommentarer
Anonym

ojoj, hede sir nästan liti för härligt ut! hoppas e blir en lyckad resa! är e så att pappsen blir 5o?

2010-02-16 @ 12:36:30
madeleine

ja, he var ju jag som kommentera just ;)

2010-02-16 @ 12:36:53
Marika

He blir no en 50-åring som vi firar! :) Siir dåå fram emot odi reiso, tur tå i "bara" er 7 mååna kvaar.. ;)

2010-02-16 @ 13:56:43
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort