Håhhåå jajjaa...

Oj vad jag är trött!
Har avverkat mitt fjärde morgonskift på raken och ännu ett väntar i morgon bitti. Skulle egentligen ha jobbat kväll i dag men en jobbarkompis frågade om jag kunde byta då hon hade nån tid att passa på förmiddagen. Sagt och gjort så bytte jag så jag missade min sovmorgon i dag. Dock var det ju nog ändå rätt skönt att styra kosan hemåt där strax före tre. Synd bara att gubben jobbar kväll, här hemma är det så tråkigt att lufsa alldeles ensam.
Har ledig helg framför mig. Hörde att de lovat uselt väder (vad annars?) men det tänker jag strunta i. Om jag så ska ut på sjön i spöregn och åskväder så må det så vara. Nästa lediga helg är först efter 20:e augusti, så jag jobbar min sista dag på avdelningen. Ska vaka en helg, jobba morgonskift en helg och sedan vaka en helg till. Lite trist men det ska väl gå an.
Hoppas ni har det skönt och får vara mycket lediga, i så fall kan ni ju försöka njuta för min del också.
Ps. Jag har snart röjt upp det sista rummet med flyttlådor, sakta men säkert... :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort